Zeeks_Racing Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 hehe skjønner dere vil ha bilder;) jeg stikker innom verkstedet på vei hjem fra nattevakt imorra tidlig så da slenger jeg ut bilde da, var der istad men setene står i bilen så var det så sinnsykt mørt ute Men, er det noe interesse for bare stolene foran eller er det noen av dere som er interisert i komplett interiør til coupe? da kan jeg evt finne fram resten av interiøret å ta bilder av det oxo...
Spinx Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Jeg er interisert i interiøret.. Hadde vært kult og du kunne få hivet ut noen bilder;)
Zeeks_Racing Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 Jeg er interisert i interiøret.. Hadde vært kult og du kunne få hivet ut noen bilder;) ok fikser bilder komplett imorra tidlig.
Zeeks_Racing Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 1000 + frakt vil helst ikke sende + koster sikkert nesten 1000 å sende så tror nok ikke det
Zeeks_Racing Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Skrevet Januar 22, 2009 bump må holde meg på 1 sida vettu
BMW Performance Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Hva ligger budene på nå? Hvor i Vestfold må de evt hentes? Kunne du lagt ut bilder av baksete også?
Zeeks_Racing Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Skrevet Januar 23, 2009 Hva ligger budene på nå?Hvor i Vestfold må de evt hentes? Kunne du lagt ut bilder av baksete også? holder til i andebu like ved tønsberg. Får nok ikke tid til å legge ut bilde av bakste / dørtrekk før til uka. delene ligger på en garasje litt hjemmefra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå