Fixfax Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=100947&postdays=0&postorder=asc&start=0 int i og bytte? bor i skien
OverKill Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Skrevet Januar 16, 2009 Vil ha inn et par bud først, så setter jeg en eventuell pris utifra det...
Fixfax Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Står jo VURDERES SOLGT så da reiner jeg med at du har fått ett bud du vurderer
OverKill Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Skrevet Januar 16, 2009 Vurderes solgt betyr at jeg ikke MÅ selge det, lufter interessen og ser an om jeg får et brukbart bud. Bare å gi et bud, men ikke noe skambud takk! Kan ta noe i innbytte og, men trenger for eksempel ikke en hest :)
Torek Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Kan ta noe i innbytte og, men trenger for eksempel ikke en hest :) Da er det ikke lett når du er så kresen på hva du vil ha i innbytte! Neida, slutt med OT fra meg
OverKill Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 Er kommet inn et bud på 5 tusen med gulvteppe, hattehylle og dørsider i sort skinn. Selger IKKE alt det for den prisen, da tar jeg det med meg i grava isteden når den tid kommer...
OverKill Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Skrevet Januar 22, 2009 Bamsebrakar, kan du hente dem/få dem hentet? Er mye pes å pakke + sende slike ting?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå