Jesse Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Vurderer nå og selge min e39 540. Det er en 11/97 mod. Som dere kanskje kjenner til er det en 4.4l v8. Det er en varebil, tatt inn til Norge i juni/juli 2001 av et firma for en pensjonert lærer. Bakseter følger med. Bilen har rullet 263.000km. Den bærer overhodet ikke preg av km-stand. Servicer er punktlig fulgt opp, ergo servicehefte er komplett. Siste service var inspection II i juli! Det har vært to eiere i Norge før jeg. 2 pensjonister. Den siste eieren hadde bilen som kone bil til sin fru. Den har det meste av utstyr som: - Xenon lys. - 4 x el vinduer. - El speil. - El takluke. - Elektisk opp/ned inn/ut multifunksjonabelt m-sport ratt. - Elektriske comfort seter med memory og varme. - telefon. - fj.sentrallås. - 2 sonet klima. Iskald AC - DSP sound system, HI-FI lyd med 14 høytalere inkl forsterker, cd-veksler og sub. - Tonede og doble ruter rundt om! - 18t m5 hjul. - Sportsunderstell. - Servotronic. - Hvite blinklys. - DSC ++++++++++ Bilen fremstår i meget god stand. Forbehold om feil. Er pixelfeil i displayet under speedo. Tankmåleren har begynt og krengle litt. Smårust på den vanlige plassen på bakluken. Småriper på bakfanger, vært borti et eller annet. Dersom det skulle være noen spørsmål, vennligst kontakt meg på pm/mail/tlf/sms PRIS: 135.000,- KR Jesperarntzen@hotmail.com // 99276211 Innbytte i billigere e36 coupe er høyst aktuelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 Bump. Kom med forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg