AlXz Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Hey! Har komplett ledn.nett liggende fra en E36 325i med Aircondition (Manuell AC med skru brytere). Dette skal over i en annen bil, så det jeg lurer på er hvordan jeg skal koble AC ledningene fra resten av ledn.nettet i bilen? Husker ikke alle tinga som hører til AC-en heller, noen som vet? - AC Styring (under midtkonsoll) - Varmeapparat - Temp føler i radiator (oppe til høyre) ?? - Ledn til AC vifta - Ledn til AC Pumpa osv osv På forhånd, tusen takk Aleksander
AlXz Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 BUMP! Noen har vel peil på dette? Er det "koblingslister" dette kobles fra? Eller hvordan gjøres dette??
RMY Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Bygde nettopp om fra Diavia til IHKR på min E34 - 525, ledningsnettet var ren "plankekjøring" hvis du har litt greie på el. nett på bil. Alle ledninger var "plug and play".
Sir Hofstad Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Og du finner alt på mine tekniske linker mener jeg: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... ske+linker
AlXz Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 Dette er styringsenheten til AirCondition anlegget???? På forhånd, takk for all hjelp
AlXz Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Bump! Ikke klart å finne koblingsskjema for AC'n ennå. Noen som har el vet hvor jeg kan finne? Haynes'n??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå