Gjest Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Trenger orginale/svarte/grå instrumentskiver ( trenger bare den skiva som er til "bensinforbruket" som er under turtelleren) til e36. PM hvis noen har
Breitling Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Tror ikke man faar kj0pt orginale skiver til ettermontering. Har h0rt man maa bytte hele instrumentclusteren. Men er mye aa velge i naar det gjelder uorginale instrumentskiver
Gjest Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 ja, men syns hvitt, blått, rødt osv ser så jalla ut men skal prøve å "repare" de jeg har, er bare litt som er ødelagt, hatt i for stor pære også ble det litt for varmt.
Breitling Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 ja, men syns hvitt, blått, rødt osv ser så jalla ut men skal prøve å "repare" de jeg har, er bare litt som er ødelagt, hatt i for stor pære også ble det litt for varmt. Ja, er mye jalla ute å går, spesielt hvis man søker på ebay...Har kun sett skikkelige blodharry instrumentskiver som skriker mot deg i alle verdens slags farger. Schmiedmann hadde noen fine på lager, men har hørt at de er utgått nå. Gutta her på forumet kan sikkert hjelpe til med å finne en leverandør som leverer skiver som er pene
AlXz Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Litt OT.. men vet du hvoran man får ut denne skiva?? Er mulig jeg har en her.., må se på det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå