Pastor Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Da min 1990 model fikk reggreim hopp å motoren havarert etter kun 2 uker i mine hender så må vi til med et evt motorbytte... Er da ute etter enten en ny 518 kan evt vudere andre motorer så lenge den passer rett inn og det orginale ledningsnette kan brukes Kommer det rette tilbude så slår vi til straks da bilen pr nå står i 7stein
hylle Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 jeg har en m10b18.. vet ikke om den passer? men kommer fra e28 518. funker bra! 1000kr, inkl kasse.
dreaz Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Da min 1990 model fikk reggreim hopp å motoren havarert etter kun 2 uker i mine hender så må vi til med et evt motorbytte...Er da ute etter enten en ny 518 kan evt vudere andre motorer så lenge den passer rett inn og det orginale ledningsnette kan brukes Kommer det rette tilbude så slår vi til straks da bilen pr nå står i 7stein søstra mi har en 93 mod m40b18 liggende med nyovehalt topp nytt kamsett og slipesett.. så kan bruke toppen;) ca 3k/bud
rune.sivertsen Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 e har en nyoverhalt motor ståanes i bil.,.den står i en 520 fra 89-.,.e veit ikke om du kan bruk samme ledningsnett men skal udu ha motorn får du bil på kjøpe:p
Pastor Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Skrevet Januar 22, 2009 En kjapp oppdatering: Reggreima var så morken at taggan bare datt av etter noen kjappe konsultasjoner fra vetsegpå personer så mente di at motoren var berga, ny reggreim ble kjøpt å montert, de mente også at det var kompresjon på motoren å hadde en god følelse, men akk nei, motoren startet ikke, ikke tegn til det heller... Har flere gode tilbud på motorer nå så jeg sitter å vurderer, ny motor blir det, men tanken faller kanskje på å sette inn noe med mere kraft i Har noen evt noe tips til hva som kan gjøres med den som står i så kom med tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå