Gå til innhold

Focal 165V Slim i E46?


Anbefalte innlegg

Hei.

Har nylig blitt med i "bmw klubben", med min 2001 modell 320d touring.

Siden bilen er gamlingkjørt må jeg oppgradere anlegget, og lurer derfor på om noen har erfaring med frontsettet nevnt i topic.

Jeg har lest at 6.5" ikke kan monteres uten litt modding p.g.a. dybden. Skulle tro disse var slanke nok, men det er kanskje andre ting som gjør det vanskelig?

Har ikke hatt tid til å plukke av dørsidene ennå, så får ikke sjekket dybde og innfesting selv... og det er for jævla kaldt å stå ute og skru nå.

En annen ting jeg lurer på er, om det er komponentsett bak i touringen også, eller er det noe annet. Noen som evt. har bilder uten deksel og trekk baki?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to problemer med montering av 6,5" foran i E46. Det ene er dybden. Det er ikke åpning i blekket i døra bak elementene, så da må du evt fjerne en del av metallet for å få montert noe dypt.

Problem nr 2 er at det er en hel haug med plastikk rundt det gamle elementet til bla klips for å feste dørtrekket. All denne plastikken gjør at du ikke får montert elementet glatt intill dørtrekket på innsiden. Det går jo ann å få fjernet alt dette, men det krever litt jobb. Samt at festing av elementet kan bli vanskelig.

Hvis du får tak i elementer som har en pen grill så er det jo ikke noe problem å montere disse på utsiden av dørtrekket. Ser fortsatt ganske originalt og bra ut. Da er det lett å få festet elementene og få det helt tett også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frister å prøve med focal settet, da det bygger mindre i dybden enn orginalsettet. Spørsmålet er bare hvordan det er å få skrudd fast.

Fan 165V Slim til 1500 ink. mva. men er litt redd for at tilbudet er for godt til å være sant :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...