Even_e30 Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 En kompis sin sierra står her nå..den vill ikke starte. Alt er helt døtt..div lys virker, men ingen tegn til tenning..høers ikke ut som bensinpumpe, startmotor eller noe sånn virker..Kjørte bilen helt vanlig uten problemer, stopte den vanlig, men når vi skulle starte den igjenn var det ikke noe liv.. Lurte da på om noen vet hva dette kan være?Har sett på sikringer og releer.. Mvh
Sjøbuse Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 det kan jo være en ford da. be han å kjøpe bmw eller spørre på ford forum her går det i bmw. prøv å dytt igang "bilen." hviss det funker, tut og kjør til nermeste bmw som selges.
Even_e30 Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 har prøvd å dytte den igang.. å sånne komentarer kan en spares for.. er ikke alle på bimmers som bare har sotte bak rattet på en bmw..er en herjebil det er snakk om her, eigeren har en 525d e39 som han til vanlig..
Sjøbuse Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 går fortsatt kun i bmw her. eieren kan ha så mye forskjellige biler han bare vil og fortsatt kjøre bmw. men er det annet enn bmw som har problemer har det ikke noe på en BMW side å gjøre!
Even_e30 Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 så om jeg har et spm om en annen bil mener du jeg skal bli bruker på et ford forum for å finne ut av?Er vell noen som kan tenke seg til hva det kan være?uten å tenke "dette er en ford, jeg holder kjeft"...
kbteknik Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 der sitter ett "hovedrelæ" på de, en sver svart klump som gir strøm til nermest alting i motorrommet, hvis det ikke er kontakten bak på tenningen der er løs...
Sjøbuse Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 siden dette er et bmw forum er det bmw som er tema. du drar vel ikke til en bmw forhandler og spør etter en ny ford? hvis du skal diskutere ford og får lov til dette er det en som vil diskutere nissan. siden du fikk lov så må han få lov. og da vil neste spørre om opel. og en til om mercedes. o.s.v. og da blir det brått bare masse forskjellig bil her inne. dette er en bmw side. og da holder vi oss til bmw. hadde dette vært side for alt mulig innen bi hadde siden het bimmers+alle_andre_biler.no
kbteknik Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 siden dette er et bmw forum er det bmw som er tema. du drar vel ikke til en bmw forhandler og spør etter en ny ford?hvis du skal diskutere ford og får lov til dette er det en som vil diskutere nissan. siden du fikk lov så må han få lov. og da vil neste spørre om opel. og en til om mercedes. o.s.v. og da blir det brått bare masse forskjellig bil her inne. dette er en bmw side. og da holder vi oss til bmw. hadde dette vært side for alt mulig innen bi hadde siden het bimmers+alle_andre_biler.no "Annet bil- & motorprat" heter nå den siden han har valgt å bruke, da kan man vel stille spørgsmål om andre biler og motorer?? hvis noen ikke mener de vil svare på sånt så trenger de jo ikke det.. hvis jeg har problemer med motoren på min plentraktor (som ikke er en bmw) så hadde jeg også spurgt i dette forum, da der er en del motorkyndige folk her... håper du får start på bilen... sorry for OT
anders87 Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Ikke vær en slik snørrbuse a, sjøbuse Må da være lov og spør om et motor-relatert spørsmål på Annet bil & motorprat tråden a vel?! Mange som sitter inne med mye kunnskap om forskjellige biler her..! Er ikke kanskje noen børster på dynamoen som har gått dukken da, eller rotoren i fordelerlokket?
Anbefalte innlegg