vha Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Hei, Er det noen der ute som har kommentarer eller noen hint om hvor jeg kan bytte hjullager til en billig penge. Bor i Oslo og fikk pris fra Snap Drive på 3000. Dette synes jeg er veldig dyrt
hauken Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 hvis prisen er inkl. moms og hjullager,så høres de billig ut i mine ører,men jeg er ingen mekaniker...
vha Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 Tja, det er jo bare på en side da, så jeg synes fortsatt det er dyrt. Noen som har lyst på en liten skrujobb?
hauken Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 ja,verksted er dyrt,kan du unngå så gjør de...
takaasen Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 er en del arbeid hvist det er noen lunde likt på e36. tok meg en helg å bytte. må ha trekker og presse.
e36touring Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 det der er ikke spesielt dyrt, da det antakeligvis er litt over tusenlappen for lageret også kanskje de regner ca 2,5 - 3 timers arbeid, men kanskje en timepris på 800-1000 så er ikke det ille...og ja det kreves en del utstyr for å skifte de selv...
gnmfr Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 det der er ikke spesielt dyrt, da det antakeligvis er litt over tusenlappen for lageret også kanskje de regner ca 2,5 - 3 timers arbeid, men kanskje en timepris på 800-1000 så er ikke det ille...og ja det kreves en del utstyr for å skifte de selv... lageret koster underkant av 400 på hansen og simonsen synes dette var dyrt få noen til og gjøre det svart kommer på rundt halvparten vil jeg tippe;)
gnmfr Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 det der er ikke spesielt dyrt, da det antakeligvis er litt over tusenlappen for lageret også kanskje de regner ca 2,5 - 3 timers arbeid, men kanskje en timepris på 800-1000 så er ikke det ille...og ja det kreves en del utstyr for å skifte de selv... lageret koster underkant av 400 på hansen og simonsen synes dette var dyrt få noen til og gjøre det svart kommer på rundt halvparten vil jeg tippe;)
CAZ Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Dette er en grei pris , ikke stiv og heller ikke billig . Bror min driver et bilverksted og der kommer det seg på 2500 ca . jeg sjøl har byttet flere lager og vist du ikke har presse og trekker så kommer dette til å ta tid samt vist det lagret er kilt seg så må du ha presse . Et lager klarer man å bytte på 1 - 1 1/2 time på et verksted om ikke fortere om det er bare å presse det ut . Så om du ikke har presse el trekker så anbefaler jeg deg å få lånt deg det el et verksted som har det å gjør det sjøl . Spes om du er avhening å må bruke bila til daglig da .
vha Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 Hei, Tusen takk for mange gode svar Tenker nå å få tak i en brukt bakaksel og bytte alt sammen. Det er begynnende uling fra akselen. Noen kommentarer??
Bimmerlars Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Greit det om du ikke er uheldig og får ulyd i både hjullager og diff på nye bakstillinga kort tid etter montering. Veit aldri med brukte deler. 3000 for denne jobben er greit pris.
Mr E30 Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 kan jo være det hjullageret som uler da.Du kan jo høre me dem om de vil gjøre dette svart utenom åpningstiden..går jo nokså fort hvis du har verktøy til det.
Fliid Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 3000,- for lager bytte er en helt grei pris! Gjør dette bytte først, før man begynner å synse om en uling, ett lager kan ule.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå