tmp Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Kona vurderer å bytte bort sin 98mod e36 318tds touring. Bilen har gått 246000km, eu oktober 2008, orginal M-edition, dvs m-tech styling, undestell, del-skinn mocca seter i bilens farge. Ellers er det ettermontert xenon lykter. Utstyr ellers er 16" vinterdekk (bra), 18" sommerdekk (nye i sommer) cd-spiller, antispinn, klima, farge ruter, chip, ellers det en 318tds har. Bilen er i veldig bra teknisk stand, eineste maskinelle problenet jeg vet om, er litt ulyd i ett stammehjul. Kosmetisk så er det ett par ting. Lite hull i sjåførsetet(ikke slitasje, men uhell), fargeforskjell på panser( litt mørkere en resten). Ellers er lakken orginal, og da ikke helt strøken, men bra. Rust har jeg ikke funnet. Bilen vurderes selges 80000,- Kan ta innbytte, men da i feks e39 Touring, eller stasjonsvogn av annet merke. Men, med manuell kasse. Også dyrere bil vurderes... Bildene blei skikkelig dårlige, men hadde kun mobilkamera da jeg tok dem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 åpen for bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 hopp hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 fortsatt tilsalgs. 70000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Skulle gjerne sett noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 Prøve å få tatt frem noen bilder iløpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg