Positiv Posted January 17, 2009 Posted January 17, 2009 Hei Skal ha ned støy aktiviteten på min e 28. Det vil si at jeg skal støyisolere torpedovegg (Innvendig), gulv, stolper, tak, dører og bagasjerom. Ønsker et effektift produkt som ikke koster sjorta, men gjør den samme isoleringen som fatmat og dynamat. Har ikke gjort dette før, men etter hva jeg forstår er det en annen tykkelse på isolasjon i gulv enn resten av bilen. Satt pris på om noen kan gi meg noen tips om hvordan man monterer, og hva en skal ta hensyn til. Og utenlanske levrandører. Kjøper ikke i Norge, da de blir for dyrt. Helst fra en produsent, som også selger direkte til forbruker. Takker
Aunli Posted January 17, 2009 Posted January 17, 2009 Eg har isolert E28`n min innvendig med Dynamat!! Vart sykt bra! Det er det samma produkte Chip Foose bruker i overhaling programet på Discovery. Eg kjøpte på Ebay. 1500 kr med frakt!! Billig!!
Positiv Posted January 17, 2009 Author Posted January 17, 2009 Ikke helt enig i det. Det er en gammel bil og enkel og demontere. Har hatt bilen i 9 år og skrudd litt på den hvert år, så jeg vil si jeg kjenner den som min egen bukselomme Bagasjerum er klargjort for vask innen ti minutter Dørtrekk er enkle og skru av. samme med stolene. liten jobb på midtkonsolen, men tok den ut for et par år siden, uten så mye undring. Enkelt. Taktrekket vil komme ned bak grunnet at jeg skal skifte bakruten i samme slengen. Så vil jeg felle ned trekket frem til takluka, og ned ved solskjermen. For soltaket ønsker jeg ikke og ta ut en gang til. Slet en del sist gang den var ute, grunnet at jeg måtte skifte vaier begge sider. Skal også skifte desjbord da den jeg har sprekker fra sola. Men har skaffet en som er helt strøken. Blir kun en kosejobb
Positiv Posted January 17, 2009 Author Posted January 17, 2009 Eller. Hvor mye trenger jeg for og isolere det jeg har nevnt jeg skal isolere ovenfor.
Recommended Posts