Jump to content

Recommended Posts

Posted

heisann=)

har hatt litt problemer med giringen på min 04 520ia

når jeg kjører i motbakke så girer den unormalt tregt, og når den først girer så girer den veldig hardt...

samme når jeg tar kickdown, holder jeg full gass til jeg får ønsket fart å slipper gassen ned til midtposisjon sånn ca, å da vil den ikke gire seg opp til et lavere turtall som den egentli skal..

og til slutt=)

har hatt noen ganger den den pendler veldig på turtallet, selv om jeg har på cruisecontrollen...samme når jeg slipper gassen helt og "bremser" på girene

kan det være noe med automaten? noe som bør fikses fort eller kan jeg vente til servicen om 2200km har heldigvis garanti på bilen enda :D

Posted

Hvordan oppfører den seg i 6 gir pendler turtallet noe som at den ikke holder giret hele tiden ved kjøring på motorvei. (har vert noe tull med converter på disse modellene.)

Posted

spiller egentli ikke noen rolle hvilket gir den er i. men merker det fra 2 gir og oppover. men holder gasspedalen jevn men turtallet pendler...

samme når jeg slipper gassen, da pendler den også.... håper de finner noe på diagnose da..

har lagt merke til at det var en "varseltrekant" like ved "D" i displayet i lang tid, men nå er den vekke...