Gå til innhold

Hvilke høytalere i e36 sedan


Anbefalte innlegg

Skal oppgradere høytalerne i min bil, har forresten orginalt soundsystem... Så om det ikke blir veldig mye bedre enn det jeg allerede har, så må det vurderes om jeg lar det være...

Vil bytte ut høytalerne i hattehylla og de bak sparkedekselet foran. Muligens de i dørene fremme også. Vil sette i høytalere med samme diameter osv som orginalt.

Hva anbefaler dere som har litt peil på høytalere? Kunne tenkt meg noe fra Pioneer da jeg har rabatter på dette.

Håper på svar.

Mvh Kristian H. Foss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett kjapt tips...ikke kjøp de av rimeligste høytaler seriene til Pioneer ;)

5,25" komponent sett foran.

6x9" bak montert i disse adapterene:

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736

Hvilken spiller skal du bruke?

Takk, har en Pioneer DEH-P55BT, Ikke helt rå, men funker da greit. Er forresten en 10" og forsterker der også, så jeg har mer enn nok bass. Blir nok noe av det beste de har, siden jeg får kansje litt avslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, har en Pioneer DEH-P55BT, Ikke helt rå, men funker da greit. Er forresten en 10" og forsterker der også, så jeg har mer enn nok bass. Blir nok noe av det beste de har, siden jeg får kansje litt avslag.

Bra! Missforstå meg rett. Pioneer har PLENTY bra varer de...det er bare de rimeligste høytaler seriene dems som, etter min smak, er litt under par. DEH-P55BT er en helt kurant spiller å bruke som utgangspunkt det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra! Missforstå meg rett. Pioneer har PLENTY bra varer de...det er bare de rimeligste høytaler seriene dems som, etter min smak, er litt under par. DEH-P55BT er en helt kurant spiller å bruke som utgangspunkt det da :)
Den er god den, synes det er herlig å kunne ha samme farge på spilleren som interriør lyset, også det å ha handsfree da. :) Har du en spesiell Pioneer favoritt? altså i 5,25 komp, og 6x9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra! Missforstå meg rett. Pioneer har PLENTY bra varer de...det er bare de rimeligste høytaler seriene dems som, etter min smak, er litt under par. DEH-P55BT er en helt kurant spiller å bruke som utgangspunkt det da :)
Den er god den, synes det er herlig å kunne ha samme farge på spilleren som interriør lyset, også det å ha handsfree da. :) Har du en spesiell Pioneer favoritt? altså i 5,25 komp, og 6x9

Spørs i hvor stor grad du skal "ta av" det da :D

Disse vil jo gjøre seg, forutsatt at du skal drive dem med en forsterker:

http://www.pioneer.no/no/products/25/13 ... index.html

http://www.pioneer.no/no/products/25/13 ... index.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, blir nok drevet av spilleren, er det kansje begrenset hvor bra det blir da?

Den innebygde forsterkeren i original spilleren er MEGET tander. Ikke rare utgangseffekten (har en viss sammenheng med at utviklingen på forsterker etc. har gått "noe" videre siden E36 kom ;))

Så...du må ihvertfall kjøpe høytalere som spillerne din klarer å drive...og da blir dessverre de jeg linka til...out of reach.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...