rune.sivertsen Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 SOLGT kan slettes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune.sivertsen Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 når det gjelder rust på bilen så er den nestn helt rustfri.,.der er ingne rustskader på verken hjulbuer, dører, bagasjelogg eller nåen annen plass der det er synlig. der er noen steinsprang som har slådd rist på panser men det er vel gåent i utgangspunktet. karosserimessig så er det eneste med rust som er å oppdrive på gjekkfestet høyre framme.,.det er den store kjørecomputeren i denne bilen og alle vinduer og speil er elektriske.,.det er ikke spredere på bilen da begger er knuste:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune.sivertsen Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 her kommer man på ting i farten.,.skulle lukeparkere i sommer å da kom jeg litt nærme en betong blomsterkasse.,.som forklarer den ripa på høyre fordør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune.sivertsen Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 ny pris 10k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Blir nok en del arbeid å få i stand den der igjen. Ser at de elementene foran radiatoren osv er bøyd. Antar også at panser og venstre fremskjerm må byttes. Jeg kjøpte min for 10k, her trengte jeg bare å sveise 2 hull i kanalene + bytte 1 kaliper så var den på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune.sivertsen Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 hadd plan om å legg ut meire bilda.,.nu e frontn retta opp så den ikke har skeivheita lengre.,.venstre forkjerm e heil.,.den tok ingen skade me unntak av en litn bulk heilt fremmerst på størrelse med ett lite egg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg