Zeeks_Racing Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 M50B20 til E-34 motor selge 91modell Selges komplet med hjerne lednett km stand vet jeg ikke. Men kan sikkert sjekkes opp med han jeg kjøpte motoren av. motoren er en 91 modell. Motoren mangler coiler dynamo og servopumpe. Skambud er tillatt tlf: 48193883
Zeeks_Racing Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 Vil helst selge komplett.. Men kan jo komme med et fornufdig bud
rstruck Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Har du noen bilder av motoren og kassa, hva er grunnen til at du selger i det hele tatt? Jeg har en fungerende motor, så trenger kun girkasse =) Kan by 2000kr for kassa så lenge du garanterer at den er OK, ikke noe tull med synkronisering og lignende....
Zeeks_Racing Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 Har du noen bilder av motoren og kassa, hva er grunnen til at du selger i det hele tatt?Jeg har en fungerende motor, så trenger kun girkasse =) Kan by 2000kr for kassa så lenge du garanterer at den er OK, ikke noe tull med synkronisering og lignende.... Grunnen til at jeg selger motor og gir er fordi jeg skulle egentlig ha dette i min vinterbil pga dro av veien å knuste min motor under.. Men da jeg skulle begynne å bytte motor så så jeg at jeg har bøyd tannstanga + at jeg har bøyd rammevangene Så den bilen er forøvrig ferdig Kassa skal være bra den. Kan sikkert ta bilder av motor / gir men det rekker jeg dessverre ikke før evt til helga da jeg er avgårde på jobb for øyeblikket. Bud på kassa notert vil helst selge komplett da men..
Zeeks_Racing Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 Ingen som vil ha motoren?? Må bort fort pga plass mangel. Hiver den på hoggern om ei uke hvis ingen vil ha den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå