Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei eg lurer på å kjøpe shadowline lister til bilen min på sidene og svarte nyrer framme, korleis er det å bytte listene?

Er det limt fast? skrudd fast?

Og eg harkje funne listene på koed eller gs-bildeler på internett, må ein ringe for å få taki det?

Skrevet

Hos koed må du ringe, hos GS er det bare å lete deg frem til riktig del. På E46 så er noen lister bare å dra av mens noen andre må du være litt forsiktig da de er limt. Ihvertfall på Coupe, vet ikke helt hvordan sedan er. Men regner med at den er limt.. Men lister koster jo sinnsykt mye da for shadowline...

Skrevet

da jeg sjekka pris på M-tech sine shadowline lister (blank sorte) kosta kun den på "vannrenna" ca 3500,- pr. side :)

så kommer jo de på dørene ved vinduene i tillegg. :)

de vanligge, såkallt "4-sylindret-listene" (matt sort) er noe billigere, men husker ikke pris.

en jeg jobba meg bestillte komplette shadowline lister til E39, det kom på skremmende 7000,- med ca 35% rabatt...

det var orginale lister da.

listene på dørene ved vinduet er bare til å dra rett opp mener jeg, sitter godt fast.

den på vannrenna husker jeg ikke helt.. tror den er limt og klipset på plass.

Skrevet

jeg sjekket på gs for e46 for litt sia. kom på 3800 eller noe rundt der med svart grill også. jeg prata med koed og de ville ikke bestille det fra danmark da det var fare for at de ville knekke i frakta.

men noen som vet hva som må til for å lakke krom lister? om dette vil funke eller om det bare vil flasse på sikt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...