hylle Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Hei, Har litt lite peiling på verdi på e36, Jeg har fått tak i e36 Sedan 97mod, den skal ha 320 understell, det er veldig lite rust på karossen, noen få rustblomster på den ene døra og en liten på bakskjermen. Det er lyst stoffinteriør, forholdsvis pent. org lykter over hele. og org felger. Motor og kasse fungerer fint. ellers i god stand. har desverre ingen bilder, men en ca prisantydning?! Mvh Hylle.
Robbi3 Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Andre faktorer: -KM. stand -Skade før? -Servicebok -Kjøpt i Norge eller import?(Fleste importbiler er jo ikke understellsbehandlet for det norske saltet aka. rust under.) -Ekstrautstyr? -Slitedeler?(Foringer, dempere osv) Hva mente du med motor og kasse fungerer fint. ellers i god stand? -Hva skal den ellers stå for?
hylle Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 hehe Litt vanskelig og si, fordi jeg skal bytte både understell og motor på denne, da den har motorhavari. Planen er og bytte til en motor med lav kmstand, 320 understellet skal være i grei stand. Den er såvidt jeg vet ny i Norge ja., lite rust under, såvidt jeg kunne se, har ikke hatt den på bukk enda. 320 understellet skal ha rundet 200.000. kaross 300.000 men motor og kasse vil ha lav forholdsvis lav kmstand. fortsatt i originalstand. håper dette hjalp litt til en prisvurdering!
Robbi3 Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Hvilken E-36 er dette sankk om forresten? 316 eller 318?
Robbi3 Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Faen, sorry X_x Er enda litt morgentrøtt =P Hmm, de er det så variable priser på finn :/
Spiritus Sancti Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Ingen som leser eller? Kaross har gått 300k og motor skal byttes grunnet havari..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå