JonasD Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Går vel ikke an å trekke budet. Men jeg la inn et bud en gang å sa at det var en feil. Så kontakta bare selgeren og forklarte hva/hvorfor, også var det greit..
Torek Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 Har sendt mail nå, men det er jo bare 40 min til budrunden er over, så nå spørs det om jeg kjøpte "katta i sekken" Er det mulig.. Shaize!!
flonoen Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Skal jo ikke gå an å trekke et bud, ellers ville jo hele konseptet med budrunder være håpløst. Men jeg har forsåvidt gått på samme smellen som deg. Skulle kjøpe bremseslange til en crosser, og hadde funnet fram til rette lengden (dette var en butikk på ebay, ikke et privatsalg altså), men etter at jeg logget inn hadde jeg klart å rotet meg inn på en annen gjenstand, fremdeles bremseslange, men i stedet for den halvmeteren jeg trengte, endte jeg opp med å bestille 1.6 meter eller noe sånt. Sendte da mail (gjennom ebay) til butikken og forklarte saken, og om de ikke kunne bytte om varene, slik at jeg fikk rette lengden, siden det var samme pris. Så alt ordnet seg til slutt. Om du derimot handler hos en privatperson så har han jo gjerne kun den ene lyktetypen, og da er det ikke sikkert han er så medgjørlig. Men du kan jo prøve, taper ikke noe på det!
Torek Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 Ja, det er jo sant det du sier. Da får jeg selge M-Tech'n og kjøpe E30 M3 istedet da..
Sandersen Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Ja, det er jo sant det du sier.Da får jeg selge M-Tech'n og kjøpe E30 M3 istedet da.. høres ut som en plan men du kan jo helt sikkert tjene noen kr på disse lyktene da.
kbteknik Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 du kan kun få slettet budet hvis du har noen VELDIG gode argumenter, hvis der ikke står i teksten hvad de lykterne er til, men stadig er det selger der bestemmer om han vil la deg trekke budet.. en av de første ganger jeg skulle by på ebay var en e36 m3 og der fikk jeg satt ett ekstra null på prisen... var bare å reise til tyskland å hente en rimelig dyr bil...
BMW-Coupe Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Ingen som sier at du MÅ betale selv om du vinner Kan bli sperra ute, men 0 stress å lage en ny bruker
Torek Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 Ingen som sier at du MÅ betale selv om du vinner Kan bli sperra ute, men 0 stress å lage en ny bruker Sant det, men jeg synes ikke det er en god løsning. Jeg må jo tenke litt fra selgers ståpunkt også. Jeg hadde iallefall likt det dårlig hvis noen hadde gjort det mot meg Ja folkens, hvis dette ikke ordner seg så har jeg et par lykter dere kan kjøpe
Torek Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 Da har det ordna seg. Selger var real nok til å kansellere mitt vinnerbud. Utrolig hyggelig gjort Håper jeg finner noe annet jeg kan kjøpe av han, for jeg får jo nesten dårlig samvittighet av å "snike" meg unna noe sånt, hehe. Tråd kan slettes/låses hvis moderator ønsker dette, da denne tråden er til liten nytte nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå