Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i nesten hele vinter hatt problemer med klamaanlegget. Problemet er at det slår seg på og av helt tilfeldig.

Og er ikke alltid når den slår seg på at kupeevifta funker. Så da kommer det kun varm luft inn hvis jeg kjører i stor hastighet :(

Men det virker som at når den først funker så er den på hele tiden, helt til jeg slår av bilen.

Hadde en fin periode nå i 3 uker hvor den funka hver dag uten problemer, men nå er den blitt klikk igjen.

Så lurer på hva feilen kan være... noen som har en aning''?

(BMW 318i, E36 1996)

Skrevet
Har samma problem med e36 til dama, vet noen hvor motoren eller sikringa sitter?

Takk

Sikringa er vel der alle de andre sikringene er...?

Skrevet

Hadde samme problem på en tidliger E36 jeg hadde. Der måtte jeg bytte hele enheten pga samme symptomer, dette var et vanlig problem ble jeg fortalt da. Måtte levere inn den gamle enheten i bytte for å få ut den nye men fikk litt prisreduksjon som følge av dette.

Skrevet

går den å blåser ujevnt når den først er der å ell? det som kan være er en slags motstantds del bak enheten å den er hvertfall mye billigere enn hele dritten å bytte.har netopp gjort det på bilen til en kompis å da blei det jaggu vind i seila gitt.sjekk på gs på en del bak enheten me noen slags tagger som står ut av.husker ikke navnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...