Mad0z Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Hei, lager en ny tråd om ny bilen jeg har byttet til meg : ) Det er en bmw 316 med forgasser motor. men skal bytte til min 318i motor etter kvært skal sette den motoren på benk for ombygging. men nokk om det.. legger nå ut noen bilder av den nye bilen Hehe.. Flere bilder kommer. plages med kamera.
Mad0z Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 hehe, ja er dårlige bilder. kommer bedre
Mad0z Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 hei, jeg tenkte jeg skulle legge ut noen nye bilder. Er litt bilder av motoren såm skal inn i den etter kvært også = ) Holder på å grunne å skal lakke topp lokket. Grunningen var ikke tørket når jeg tok bilde. Og et bilde av motoren. Holder på å ta den ut av den andre bilen. Den jeg byttet fra meg. Å så Bilder av bilen.. holdt på å bytte vann pumpen når jeg tok bildet Er en vakum måler koblet på forgasseren. hehe. synes det er stilig jeg Mads
Mad0z Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Skrevet Januar 23, 2009 Idag Ble motoren tadd ut av bilen.. noen så kan fortelle meg vilken girkasse det er ? legger ut bilde av girkassen og av når vi tok ut motoren gikk igrunn ikke så lang tid med tanke på hvor lite utstyr vi hadde for å ta ut motoren : ) hadde bare en talje i take så vi dro opp motoren med men nå er det tid for litt bilder : ) Stian med volvo kepsen sin Va ikke heilt lætt nei så kom småguttan å så ka vi gjor vilken girkasse er dette ? er det en spesiell eller er det bare en vanlig 318i kasse ? er 5 trins. Mads
Mad0z Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Skrevet Januar 25, 2009 Tok et bilde når onkel var på besøk. han låner bilen min fordi han har register havari på sin egen bil hehe.
Mad0z Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Skrevet Januar 25, 2009 har nå jort litt i dag. har begynt å demontere motoren. legger ut bilder snart : )
Mad0z Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Skrevet Januar 25, 2009 Girkassen stian tar av et motorfeste Toppen Det var nå noen bilder. Mads
StianA Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 ser ut som et artig prosjekt bare et spm: hvordan grunning brukte du på toppen?
Mad0z Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 jo, takk. tror dette blir artig jeg Er usikker, var nå en boks jeg kjøpte på et bilverksted : ) Mads
StianA Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 okey, men varmebasert eller? skal grunne en top snart serru hehe men lykke til vidre
Mad0z Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 Har funnet ut at det er en getrag 240 gir kasse jeg har. er det høy eller lav ohm's dyser på bmw 318i M10 motoren ? Noen så kan svare på det ? Håper på svar Mads
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå