BMW E36 coupe Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Er bolten i reimhulet foran på motoren lings? Noen som veit om noen tips til å få holdt igjen veiva? Har BMW no spesialverktøy for dette? Motoren står i motorbukk uten svinghjul. Haster. På forhånd takk Thomas
ktm_forever Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 jeg vil anbefalle dei å bruke motertrekker.jeg tror ikke det er lings..
BMW E36 coupe Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 ktm_forever skrev: jeg vil anbefalle dei å bruke motertrekker.jeg tror ikke det er lings.. Det skulle jeg gjerne gjort ja, men har ikke tilgang på det nå;( Hmm en har sagt at han tror det er lings, å du tror det ikke er lings. Hmm hvem har rett, hvilken vei skal jeg skru???
Ond Racing Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Det er ikke links gjenger der. Skru inn to skruer bak på veiva og lås fast en lang trekker der så holder du den igjen der mens du løser bolten foran.
Mr E30 Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 å hvis bolten ikke vil ut så hjelper det å varme den opp.
Ond Racing Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Det hjelper det såklart for den sitter vel ca med 120nm mener jeg å huske. Alfaomega er å få låst veiva så krafta du legger på bolten kommer dit den skal Ikke tilgang på mutter trekker??
BMW E36 coupe Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 Ond Racing skrev: Det hjelper det såklart for den sitter vel ca med 120nm mener jeg å huske.Alfaomega er å få låst veiva så krafta du legger på bolten kommer dit den skal Ikke tilgang på mutter trekker?? Da skal det nok gå ja Nei har dsv ikke kompressor stor nok nå
Fliid Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 At den sitter med 310 nm er mer korrekt. 120 er alt for lite og ikke etter boken. BMW har spesial verktøy, veldig hendig nøkkel ; ) http://www.pelicanparts.com/catalog/ima ... 3034-2.jpg Jeg har en slik : ) Veldig kjekk og enkel måte for å få holdt igjen veiv for å skru ut bolt. Som ikke er links gjenget. Muttertrekker er egentlig ett must : )
BMW E36 coupe Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 Fliid skrev: At den sitter med 310 nm er mer korrekt. 120 er alt for lite og ikke etter boken. BMW har spesial verktøy, veldig hendig nøkkel ; ) http://www.pelicanparts.com/catalog/ima ... 3034-2.jpg Jeg har en slik : ) Veldig kjekk og enkel måte for å få holdt igjen veiv for å skru ut bolt. Som ikke er links gjenget. Muttertrekker er egentlig ett must : ) Se her ja, en sånn skulle jeg hatt:) Ja den muttertrekker`n er veldig dypt savnet for å si det sånn. Men det skal vel gå uten å vel:)
BMW E36 coupe Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 Mr E30 skrev: du har vel en latmanns arm? Jada, det har jeg vettu Er bare muttertrekker som mangler egentlig.
BMW E36 coupe Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 Takker for hjelpa folkens:) Nå er bolten oppe:) :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå