Gå til innhold

bygge om e28 535 automat til manuell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Manuell kasse som passer

manuell mellomaksling som passer

clutchpumpe

hovedsylinder

pedaler

diverse slanger og rør og en beholder

trykkplate og lamell

svinghjul

-få bilen til og tro at den står i P.

Lykke til.

jeg har brukt 24.000 på ombyggingen min ;-)

menmuligens billigere på motoren du har!

Skrevet

takker :) lurer kansje på om jeg skal hive nedi en 3.0 m3 motor. men må vell fortsatt ha: manuell mellomaksling som passer

clutchpumpe

hovedsylinder

pedaler

diverse slanger og rør og en beholder fra en e28?

er litt ny på det område hær så må spørre å grave litt før jeg setter igang

8)

Skrevet

samme hvilken beholder du bruker vil jeg tro. må ikke være fra e28 ..

spørs om du finner en mellomaklsing som passer til m3 motoren du planlegger å ha oppi, men du får forlenge eller kappe for så å balansere den hos et sveisefirma ellerno.

spørs om m3 kassen vil passe i tunnellen på bilen din, men det vet jeg ikke så mye om. sjekk opp det iallefall!

Skrevet

lurer på om manuell kasse fre en 535 passe på m3 motorn? passe iallefall på 3,6 m5 motorn.. å vist det passe så går den oppi tunnellen. lokta mye jobb hær 8)

Skrevet

Jeg tviler på at den kassen passer på m3motoren.. men det er det muligens noen andre som kan bekrefte ;-) kan jo evt bygge om clutchhuset. men, mye jobb som sagt ;-) bør være glad i og skru.

Skrevet

kansje det er like enkelt å skaffen en 3,6 m5 motor istede da :)

der jeg vet det passer rett nedi.. må vell bare bytte et motor feste..

men resten blir vell litt jobb ja. men greit å ha noe å tuske med i garasjen på kveldstid :)

Skrevet

Hvis du har penger til det så er det jo intet problem!

Ville gått for en m5 motor med litt lav kmstand, ikke bare kjøpe en m5 motor fordi det er- en m5motor- . satans dyrt og kjøpe deler til de motorene der.

Lykke til iallefall!

Skrevet

takk for d :) har en kompis som har vært veldi uheldi me sin motor.. så er vell lurt å finne en som er i god stand å har lite km.. men bor bare en liten kjøretur unna gsbildeler, så det er vell muli å rulle se en tur dit å se om det ligger noen motorer dær.. :)

Skrevet

m5 motor hos gsbildeler??

Klikka helt for deg? haha.

Vet ikke hva du jobber med, men jeg tror du vil bli rimelig lei av jobben din på grunn av at du må jobbe overtid hver dag i minst en mnd for å få råd til en slik motor hos den bedriften der!!

finn deg en hel bil i sverige. søk på blocket.se selg alt du ikke trenger og du vil fortsatt gå i pluss.

lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...