rayo84 Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 har bytta motor,kassa å ledningsnett på en e34 520 89 modell...får ikke tenning/gnist på pluggene...altså coiln får ikke strøm å det jeg er veldi usikker på er om man ska ta en + kabel ifra batteriet å sette på coiln? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 meiner det skal vere 2 original ledninger som er umulig å ta feil av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayo84 Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 meiner det skal vere 2 original ledninger som er umulig å ta feil av? 2 svarte ja? å 2 brune som skal skrues fast i karoseriet rett bak coiln`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 eg såg på en her istad, der var det 2 svarte som kom i en slange utifra den store klysa med ledninger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayo84 Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 eg såg på en her istad, der var det 2 svarte som kom i en slange utifra den store klysa med ledninger... ja som går videre til + polen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayo84 Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 får strøm inn å ut av coilen mn får ikke gnist til pluggene...kan det være en eller anna føler? trenger svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayo84 Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 kan det være dårli jording??? vet det er et jordings punkt ved motorfeste å et på venstresia frem bak kjørelysan osv? trenger svar..like før jeg spiser biln til kvelds! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayo84 Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 ingen som har et eller annet fornufti svar her??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
68pontiac Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 hadde samme problem med min etter motor gear bytte og i tillegg ville ikke bensinpumpa gå og der hadde bensinpumpe releet ryki bytta det så starta bilen med en gang sjekk etter at bensinpumpa går når du setter på tenninga om den ikke går har det sikkert sjedd det samme hos deg å er i hvertfall værdt et forsøk jeg fikke heller ikke gnist da det releet gikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayo84 Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2009 fant ut hva det var:p går en kontakt til en sånn sak som fordeler vannet til kupen osv..så på toppen av dn var det en kontakt som ble ødelagt fra før...så jeg hadde klipt av..så di 3 stompene lå mot hverandre + at dem lå mot karosseriet...så idag avisolerte jeg dem..vrei om nøkkeln..starta med en gang! deili Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå