erik2k3k Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 har en en bensintrykksregulator som ikke passet på min motor, ble for stor så vill entent selge den eller bytte den i noe stasj:) har forrøvrig noe deler til e30 også som startmotor(bud) strøkent øriginal ratt(bud) linselykter i god stand med 1 deff klips, medfølger ny(SOLGT) komplett grill(bud) originale baklykter preface(bud) div lysbrytere(bud) blinklys på siden og fanger(bud) frontstoler og sofa bud på 3000 oppdaterer når jeg finner mer som skal selges
erik2k3k Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 bump ingen som trenger ratt.lykter eller starter ? har forrøvrig frammseter til salgs...eller eventuelt kompleet interiør, så og si strøkent 1 hull i førersete...men er ubetydelig lite eller er d strøkent kan selges komplett til riktig pris selges pga M seter venter på å komme inn i biln.. interøret er blått og meget vellholdt ikke sittet ned eller lignende dørsidene er blå og delskinn:) Edit: har også en LMM OG EN TENNINGSMODUL som ikke blir brukt
erik2k3k Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Skrevet Januar 22, 2009 bumpetibump ingen som trenger noe som helst nå til dags ?
e30powah Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 hvilket ratt er da? heilt standar ratt eller m-tec ratt?
erik2k3k Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Skrevet Januar 25, 2009 interiøret er blått og meget pent ...kan selges for en gunstig pris
Robbi3 Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Kan jeg få sett på bilder av komplett grill? PM resten?
Hauso Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 Bilder hjelper! Mye for førerstol? hvis fargen ikke er helt på jordet i forhold til min:P Sleng ut et bilde
dotten Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 blinklys på siden og fanger(bud) <--- Pris ca? er det preface?
erik2k3k Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 har blinklys på skjærmene ja.. men bare glassene til fanger 100ca per par blinkers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå