B_K___ Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Jeg lurer virkelig på hva som er slitt der framme (har ikke sett under men fikk de til å sjekke det på bavaria, men fant ingenting....sa de..) men uansett, så er det en slakk som forplanter seg opp i rattet, spesielt etter man retter opp etter sving. når jeg kjøre over fartsdumper så er det en stygg lyd som høres ut som en stotdemper som er ødelagt. noen som kan ha en viss peiling på hva det kan være? Det er en 2004 520ia som er gått 73000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_K___ Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 bumbibom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_K___ Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 ingen som har noen aning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Er vel noe verkstedet bør kunne finne,virker som at de har knapt sjekka eller prøvekjørt bilen din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_K___ Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 ja de burde egentli det. men lure på om jeg må sjekke det en annen plass for å få det avklart... jeg veit vertfall at det er en irriterende lyd... kommer bar av og til.. men skal nok ta en garanti utløpstest på den før den går ut=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå