LHrightye39 Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Hei! Dette gjelder 97' E39 520i Har fått tak i et kupélys framme med downlights på girspak og panelet rundt, de jeg hadde orginalt hadde ikke dette. Men problemet er, at når jeg har plugga i pluggen, så vil det ikke komme lys! Er denne styrt av om det er mørkt og evt har forbindelse med speil m/ automatisk avblending? Er det evt noen triks jeg kan gjøre uten større inngrep for å få disse til å fungere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zH- Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 De står på hele tiden, og justeres sammen med dimmingen på instrumentlysene i min bil vertfall (orginalmontert), spørs om du må trekke opp ledninger til dem.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LHrightye39 Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 står de på selv om bilen er låst osv? De står på konstant? For da kan jeg evt finne en mulighet til å lodde noen av polene sammen så de får strøm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 står de på selv om bilen er låst osv? De står på konstant? For da kan jeg evt finne en mulighet til å lodde noen av polene sammen så de får strøm! nei, slår seg på når instrument lyset skrues på og de dimmes når instrument lyset dimmes, så må koble deg det en plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 DIY for E38: http://www.bimmerboard.com/forums/posts/309690 Vil tro mye er likt på E39.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LHrightye39 Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 Den bilen har jo takluke, det har ikke jeg! Hva gjør jeg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LHrightye39 Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2009 Bump... før tråden ramler for langt bak i systemet :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LHrightye39 Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2009 Var innom koed.no og så at jeg kunne kjøpe ledningsnett til soltak, på biler som ikke før hadde dette. Kontakten er ca 40-50cm lang og jeg kan tenke meg det er denne som skal til bryteren for soltaket. Er det noen som har ettermontert soltak og som kan hjelpe meg med å lokalisere denne kontaken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LHrightye39 Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 bump? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Gir deg en liten bump på denne da jeg også lurer på det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå