vetu03 Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Noen anbefalinger av forhandler(e) da ? Helst så nærme som mulig. (Østfold -> Spydeberg) Nå er egentlig ene låssylinderen ødelagt også. Og jeg har et komplett låssett med nøkler liggende. Men blir vel vanskelig å få byttet dette uten nøkkel til låsene i bilen?? Du må prøve å få låst den opp uten nøkkel da, med ståltråd eller noe...
Steffen89 Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Noen anbefalinger av forhandler(e) da ? Helst så nærme som mulig. (Østfold -> Spydeberg) Nå er egentlig ene låssylinderen ødelagt også. Og jeg har et komplett låssett med nøkler liggende. Men blir vel vanskelig å få byttet dette uten nøkkel til låsene i bilen?? Hvis det er sentral lås så er det ikke noe problem, ellers kan det bli noe drit med bagasjeroms låsen... Finn noe du kan dra ut øverste delen av førerdøra med, sånn en bumper opp for å måle blodtrykket med eller noe.. så tar du en tynn ståltråd med løkke på, og drar opp låseknappen.. da ødelegger du ikke bilen heller..
AlXz Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 Noen anbefalinger av forhandler(e) da ? Helst så nærme som mulig. (Østfold -> Spydeberg) Nå er egentlig ene låssylinderen ødelagt også. Og jeg har et komplett låssett med nøkler liggende. Men blir vel vanskelig å få byttet dette uten nøkkel til låsene i bilen?? Hvis det er sentral lås så er det ikke noe problem, ellers kan det bli noe drit med bagasjeroms låsen... Finn noe du kan dra ut øverste delen av førerdøra med, sånn en bumper opp for å måle blodtrykket med eller noe.. så tar du en tynn ståltråd med løkke på, og drar opp låseknappen.. da ødelegger du ikke bilen heller.. Ingen sentrallås som funker i denne bilen Ikke kommet så langt til å sjekke hva som er feil der ennå. Blir nok en tur innom en forhandler imorgen Litt kjipt om nøkkelen dukker opp rett ved bilen når snøen er borte sånn at andre kan ta den :/
Steffen89 Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Like greit det kanskje.. Legge opp en skult bryter til tenningsstrømmen da vettu:P
AlXz Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 Like greit det kanskje.. Legge opp en skult bryter til tenningsstrømmen da vettu:P Typisk nok dukker den vel opp når ny nøkkel er kjøpt og levert??
vetu03 Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Noen anbefalinger av forhandler(e) da ? Helst så nærme som mulig. (Østfold -> Spydeberg) Nå er egentlig ene låssylinderen ødelagt også. Og jeg har et komplett låssett med nøkler liggende. Men blir vel vanskelig å få byttet dette uten nøkkel til låsene i bilen?? Hvis det er sentral lås så er det ikke noe problem, ellers kan det bli noe drit med bagasjeroms låsen... Finn noe du kan dra ut øverste delen av førerdøra med, sånn en bumper opp for å måle blodtrykket med eller noe.. så tar du en tynn ståltråd med løkke på, og drar opp låseknappen.. da ødelegger du ikke bilen heller.. Ingen sentrallås som funker i denne bilen Ikke kommet så langt til å sjekke hva som er feil der ennå. Blir nok en tur innom en forhandler imorgen Litt kjipt om nøkkelen dukker opp rett ved bilen når snøen er borte sånn at andre kan ta den :/ Hehe, ja det er litt kjedelig da!! Men kan jo hende du har den på et sted du ikke kan tenke deg at den er... Jeg mistet en nøkkel for et par år siden, var bombesikker på at jeg hadde lagt den i hylla i stua.. Lette rundt etter den sinnsykt lenge, demonterte hylla fordi jeg trodde den kunne ligge bak og alt sammen, men bestilte ny nøkkel. For kanskje et halvt år siden skulle jeg tilfeldighvis rydde i skapet og tok ut en jakke jeg nesten aldri har brukt.. Og der lå den jaggu!! Den ene gangen jeg har brukt den sikker, så har jeg lagt den der.. haha!!
Steffen89 Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Like greit det kanskje.. Legge opp en skult bryter til tenningsstrømmen da vettu:P Typisk nok dukker den vel opp når ny nøkkel er kjøpt og levert?? Ja, men det er jo bare bra da, trenger du ikke tenke på at noen finner den, og slipper dette her nestegang, må jo være veldig greit å ha et sett eller to ekstra..
AlXz Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 Der fant jeg den. Lå selvfølgelig inne på skrivebordet Jeg som har brukt mange timer og vann på å smelte snøen rundt bilen. :/ Takker for alle svara. Kommer nok til nytte en gang likevel Skal få kopiert opp en reserve nøkkel tenker jeg ... Ang. det.., kan alle som sliper nøkler kopiere bmw nøkkel?? Gikk greit på lett mc jeg hadde, men biler har jeg aldri kopiert nøkler til..
vetu03 Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Der fant jeg den.Lå selvfølgelig inne på skrivebordet Jeg som har brukt mange timer og vann på å smelte snøen rundt bilen. :/ Takker for alle svara. Kommer nok til nytte en gang likevel Skal få kopiert opp en reserve nøkkel tenker jeg ... Ang. det.., kan alle som sliper nøkler kopiere bmw nøkkel?? Gikk greit på lett mc jeg hadde, men biler har jeg aldri kopiert nøkler til.. TRor ikke det går, har hvertfall jeg fått høre... bare på gamle biler det går..
Boen Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Jeg fikk kopiert opp til min hos en vanlig låsesmed. Men han spurte meg om jeg hadde startsperre da, så det er vel vanskeligere med de som har det.
AlXz Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 Sett på ebay f.eks at man kan kjøpe nøkler som ikke er slipte. Også nøkler med plass til chip. (Lurer på om noen selger med uprogrammerte chipper også).. Men dem som sliper "har lov" til å kopiere bmw nøkler? Ikke noe forbud el noe sånt der??
rolfi Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Jeg mista nøkkelen til E21n... Reiste til BMW og fikk en ny en. Tok en uke elns. Låste opp bilen med den nye nøkkelen, satt meg inni og fant den gamle nøkkelen i midtkonsollen Hadde drevet med noe på passasjersiden, og der er det ikke sånn idiotsikringslås som det er på førersiden, så jeg klemte ned låseknappen, lukket døren og tenkte ikke mer over det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå