coupenilsi Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Noen som har bytta motstand til varmeapparat på e36 her ? Som kan gi meg noen tips osv ? ;p hehe . . Hvertfall så jeg får vite hvor den motstanden sitter
Glennski Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Hvis du tar ned det store plastdekselet under rattet og så ser du til høyre. Der sitter motstanden til varmeapparatet
BMW-Coupe Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Byttet akkurat den på min E36, for litt siden. På min var den under hanskrommet og inn til venstre. Godt gjemt for å si d sånn. Ellers en lett sak å bytte!
coupenilsi Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 Min lå under rattet den, men den funker kun på trinn 4 forde :S så lurer på hva som er gærent da ://
Jimbo Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Sekk denne linken... http://autopower.se/ gjør det selv - mekartips
Kobar Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 coupenilsi skrev: Min lå under rattet den, men den funker kun på trinn 4 forde :S så lurer på hva som er gærent da :// min lå også under hanskerommet og inn i en luftekanal, og den så ikke ut som den du har på bildet! jeg hadde samme problem, men det funket helt fint da jeg byttet denne.
coupenilsi Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 Okei Har du bilde av den som er under hanskerommet ? så jeg vet åssen den ser ut ? hehe
coupenilsi Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 forresten, er det vanskelig å komme til den ? ligger den godt gjemt osv ?
Kobar Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 den er av stål, med flere hull i, og den blir VARM når vifta står på! den står inn i luftekanalen, du ser den med èn gang når du tar ut noen deksler ved hanskerom, tror du også må ut med selve hanskerommet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå