Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner det å bli nesten ett år siden jeg kjøpte meg min første bil som ble en BMW 318 E46 1999. Så er det bare noen små ting jeg lurer på.

9zx9ofz7t7htjifxrnnz.jpg

Som dere ser på speilene så mangler det klistermerke, hvor kan jeg få skaffet det? er slike Ac schnitzer speil (vet ikke mere enn det)

Har også lyst til å gjøre noe med bilen får å få den litt mere spesiell :D ikke noe store ting men kunne gjerne tenkt meg å få satt inn angel eyes, aller helst angel eyes xenon og kanskje bytte ut blinkersene med svarte blinkerse.

Hva har dere å anbefale av dette, kom gjerne med link til hvor jeg kan få kjøpt det og bilde av lysene.

Skal også få skiftet potten (endestykket?) til noe annet siden det som er der nå er rustet og bulket, har ikke tenkt å ha et helt venilasjonsrør der bak men bare noe som er finere og matcher bilen.

Hørest ut som jeg er en latsabb som ikke gidder å bruke google, men er bare fordi jeg er ny meg bil og vet ikke hva jeg skal se etter, og vil gjerne ha noe anbefalinger av dere på forumet her. (har vært her inne ganske mye og kan se folk har peiling)

Har ikke flere spørsmål atm men kommer helt sikkert flere :D

Skrevet

Takk for mange svar! blir ikke til at jeg senker bilen iaf for det er ille nokk som det er med alle de fartshumpene som er her. og noen er alt for store så kommer akkurat over med høyden jeg har.

Svart grill skal jeg se mere på, noen som har link til det :D

likte godt de her

http://www.umnitza.com/product_info.php?products_id=208

Men hvordan er det med xenon, syns jeg har hørt noe om at det ikke er låv å bytte om fra halogen til xenon, stemmer det?

Og vist jeg bestiller de AE der vil det være my trøbbel å sette de inn? må det skiftest diverse stuff for at xenon skal funke på bila?

Og de endestykkene der så bra nokk ut :D trenger ikke noe mere.

Skrevet

fin bil du har, min e nesten helt lik, men har fått montert AE og venter på nye mørke blinklys nå, men du kan jo kjøpe nesten prikk like AE hos biltema.. De er samme farge på ringene også. vetshe kordan disse skal kobles..men de hos biltema e i hvertfall nullproblem.

Skrevet

oki, du kunne ikke tenkt å poste et bilde av bilen din med de biltema AE på? og kanskje linke hvilke svarte blinkerse du har bestilt?

For all del noen andre kan også gjøre det, vil bare se resultatet av biltema ringene, for å se at de faktisk duger.

Skrevet

Jeg kjøpte ikke mine fra biltema.. var så uheldig å kjøpe fra norvatio, har hørt at det e akkurat samme greiene, men eg må opp på biltema å kjøpe meg en sånn elektronikkboks som du får med til AE'ene, fordi min på venstre side er ødelagt.. og det e jo seff umulig å få tak i norvatio.. kan seff ta ett bilde i dag å vise deg kordan det ble.

ks1zffrwj7ddifq7ws85.jpg

lyktene er fra www.koed.no Du bare trykker på E46 også nytt og etter det trykker du på utvendig utstyr på den listen du får opp.. da ska de lyktene ligge der under forblink :D

Skrevet

ville bare si at eg var oppom biltema i dag å kjøpte AE fordi eg hadde jo den ene boksen som var ødelagt.. og de e helt lik de eg hadde fra før.. de e helt identiske til de på den liken Gjør det selv (DIY) også montering av AE på E46.. mine e helt likt lys på..bare ikke så blått, e mer krystall hvit, men det kan jo være at de ikke e så blå i virkeligheten bare på bilde..

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

Det ble jo dritbra! da blir det vell ringer fra biltema da :D

Er det en guide noen plass over hvordan de kobles og settes på? eller kanskje det er med bruksanvisning :D?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...