maasoey Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Heisann! Sender du i oppkrav mot en hundrelapp ekstra? Jeg har reisejobb, og har ikke med meg nettbank-saken. H1 kit.
tuned Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 beklager sender kun mot forskuds betaling eller at det hentes hos meg.
spruddel Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Men er dette alt man trenger for å få xenon? Eller trenger man noe mer? I m spredere er det plug and play. i di fleste hovedlykter også men noen e46 og e39 må det til en "holder til pæra pga ledningene på pæra mener jeg å ha hørt. disse selger bla dybvik trading og gsbildeler tror jeg.. kan prøve å sjekke dette opp, om ingen her vet det? Har du fått sjekket dette opp? Hva mener du med "m spredere"? Kan være veldig interessert i H7
tuned Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 Men er dette alt man trenger for å få xenon? Eller trenger man noe mer? I m spredere er det plug and play. i di fleste hovedlykter også men noen e46 og e39 må det til en "holder til pæra pga ledningene på pæra mener jeg å ha hørt. disse selger bla dybvik trading og gsbildeler tror jeg.. kan prøve å sjekke dette opp, om ingen her vet det? Har du fått sjekket dette opp? Hva mener du med "m spredere"? Kan være veldig interessert i H7 Etter det jeg har skjønt er det to forskjellige typer, men vist du tar å ser bak på pæra di sitter det ei kontakt bare inn på pæra eller må du "vri" ut en pære holder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå