AlXz Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Vifta funker kun på 4. hakket (max speed). Ganske irriterende under kjøring Noen som har en til en fin pris? Bør vel helst være så ny som mulig men... Noen som vet mer om hvorfor disse motstandene slutter å funke? Eller hvordan man bedre unngår dette?
coupenilsi Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 jeg har en, men vet ikke om det er den du trenger da er visst 2 forskjellige ;p
AlXz Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 jeg har en, men vet ikke om det er den du trenger da er visst 2 forskjellige ;p Daså Dette er en 92mod uten AC. Men helt eksakt hvor sitter motstanden? Kan ta noen bilder osv om jeg finner den
coupenilsi Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 ta av dekselet under rattet og se til høyre, der lå hvertfall min
Gjest Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 har en fra e46 . 93 mod. passer den får du den for 100kr + porto
George Constanza Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 -har du digital automatisk klima (air condition) ta vekk ratt dekslet, se nede ved gasspedalen, der finner du regulatoren. -har du manuell klimaanlegg (knotter) ta vekk dekslet til hanskerommet, se til venstre i sittende knehøyde, er ca 4-5 blå, gule ledninger som går inn på kontakten til regulator.
AlXz Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 Noen som har prøvd dette: http://autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=91 Funker dette på motstanden som er i biler uten AC? (Denne sitter jo under ratt som man ser på bildene, og er vel da en bil med AC ifølge Byremo i forrige inlegg ??)
AlXz Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 Dele nr: 8 390 432.9 (Tok midlertidig en motstand fra en annen bil jeg har stående. Den hadde litt annet nr, men var helt lik og funket )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå