chevy8 Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 har to svarte 99% strøkne m5 stoler og baksete i meget bra stand. vurderes solgt fro BRA bud, har også dørpaneler i skinn osv osv osv sorry for dårlige bilder....mørkt ute nå pm her eller sms til 45288385 er goode ting flere bilder fra i dag
NeonMuffler Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 selger du evt dørtrekka løst? send gjerne noen bilder til meg på PM
chevy8 Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 elektrisk varme, ikke justering...(mekanisk justering) høyeste bud til nå er 8000, nermer seg at eg blir fornøyd å selger skal få tatt noen bedre bilder i dagslys, det står i bil enda og eg tar det ikke ut enda, da eg holder på å demontere en annen bil nå.
chevy8 Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 det må eg bare få sagt, folk på dette forumet (ikke alle, men NOEN) om de i det hele tatt har litt vett i skallen, så leser man HELE annonsen FØR man uttaler seg om noe som helst. har vert ute for mange barnslige/idiotiske inlegg på dette forumet (mye mer enn for eks amcarforum osv) vil folk VENNLIGST ta seg LITT tid til å FAKTISK lese annonsene/innleggene FØR de legger i vei over hvor fantastiske priser de klarer å få samme varer for osv osv? noen som er enige med meg eller er "alle" like her inne? er bare så jeeevlig lei av unødvendige innlegg
bmwt Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 se der ja...beklager den der...var nok for kjapp der ja.... da snakker man litt annerledes ja..,beklager igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå