BreitBau Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Må ha nye dekk på bilen, og har fått ett bra pakketilbud på 4 dekk fra Svein E. på Styling-tech.. Ønsker derfor å selge fremdekkene på breitbauen.. Dekkene er slitt kun på innsiden, så yttersiden har masse spor igjen.. Det vil si 215mm av 225mm er nesten som nye, men cambern fremme gjør sitt til at de siste 10 mm får litt ekstra slitasje.. Jeg anbefaler derfor at de legges med den slitte siden ut, så har dere dekk lenge enda. Skal heller ikke juge, de siste 10 mm er så slitt at de nok går under 1,6mm, men etter hva jeg har erfart, så tolkes regelen som at dersom 75% av dekkets sporvidde er over 1,6 mm, så er det ikke noe problem.. Uansett kan jo dekkene fint brukes som banedekk for de som ønsker det.. Spesifikasjoner: 2 stk Toyo Proxes 225/35-19 Y88 Får jeg 1000 kr per dekk her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2009 Må jeg bruke de selv altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 1000 kroner pr dekk???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 hehe.. Nja.. Forsåvidt var det vel kanskje noe høyt. Vi får se hva det blir til.. Blir bud etterhvert.. Ellers kom jeg på at det går an å skaffe 2 dekk til og 4 felger og ha banefelger med dekk på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Ja var litt i høyeste laget , gjerne for begge kan du få det.. Er dyrt å ikke så bra å kjøre med 19" på banen da , tenk etterpå du har kjørt disse sundt , så skal du skaffe nye og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå