Gå til innhold

Problemer med stereo i e34

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjøpte meg focal frontsett, som kjører på en ADS forsterker.

Også en Dynabel subber, som kjører på en annen forsterker.

Men når jeg skrur opp bassen så forsvinner diskanten. Kan dette ha noe med at dette kun kjører på ett batteri? Eller tror noen at den MØKKA ADS forsterkeren har ryki? :P

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt det er i orden, det ble jo feil det jeg sa, om at focal settet kutta. Men det blir på denne måten: spiller vanlig (både diskant og bass) også skrur opp, så forsvinner MYE av lyden til diskanten, men er der fortsatt, som en sånn "skurre" lyd eller en lav tone liksom.. Når bassen slår, blir diskant "tatt bort" og bassen er den lyden den skal være. Hvis noen skjønte det?

Jeg kan prøve å ta opp/filme mens jeg spiller, og få dere til å se/høre på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visst ej forsto dej rett no, so e de kun diskante so fær å ikkje mylla tone når du skrur opp?

visst de stemme, so høyrest de veldi ut som dårli kontakt i enten delefilter eller diskant, kankje være at du he kobla feil på delefiltere da? :P

he du prøft å kobla ut subbe å skrutt opp?

forsvinne lyde på bakhøytalarane me?

du kan no prøve og koble om ledningane på forsterkare, koble om framme å bak på utgongane til høytalarane, visst de forstatt "kutta" lyde då, men ikkje på bakhøytalarane, då e der enten ei feil kobling, dårli kontakt, eller minst sannsynlig feil på begge delefiltera el diskantane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...