Dekkbrenneren Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 det er ingen ulyder i anlegge mitt helt til jeg slår på varmetråene i bakrauta, men da kommer denne såkalte "turbolyden " fram, og den følger turtallet, jeg syns dette er heelt merkelig, men noen som har noen erfaringer med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Er den der uansett om du bruker eller ikke bruker stero ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 En av høytaler-ledningene dine ligger for nære strømledningen til varmetrådene tyder det på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 En av høytaler-ledningene dine ligger for nære strømledningen til varmetrådene tyder det på. What he said. Flytt høyttalerledningen slik at det ikke blir forstyrrelser fra varmetrådene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 ups, ble litt rotet til å begynne med, jeg hører ikke noe suselyder i anlegge.MEN når jeg skrur på varmetråene i bakruta så kommer denne suselyden fram, og den følger turtallet. Forsterkerne ligger rett bak baksetene, skrudd fast på subben. Har ikke høytalara i hattahylla, kun framme. Har heller ingen ledninger nerme ruta, som sakt, bak baksetene og under hattahylla. Men får vel prøve en annen forsterker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 kan du ikke bare prøve å koble av strømmen på forsterkeren da, så ser du om det blir borte før du begynner å bytte forsterker.. Gjelder også styrestrøm fra spiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå