andybooy Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 bytta speedometer på bilen ista, fra 4,er til 6,er.. og i det nye så funka plutselig ikke bakgrunnsbelysninga lengre, satt tilbake det gamle speedometeret og nå funker det heller ikke der.. tror heller ikke det er dimmerbryter sin feil for alt annet lys inne i coupe funker og er fin og dimme med ellers. så veit noen hvilken farge det er på ledningen og i hvilken av de 3 kontaktene det er som kommer med strøm til belysinga? eller har noen ett el skjema?
Hauso Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 hmm. merkelig. har også prøvd å bytte fra 4'er instrumenthus til 6'er. merka ikke forskjell, bortsett fra at turtelleren gikk til max 4 k. mulig du ikke har satt alt skikkelig på plass?
andybooy Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 jepp. alt er skikkelig på plass i speedo iallefall. prøvde jo et annet et og..
Brasan Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Sjekka sikringen? Hadde ikke neo lys da jeg kjøpte e34en min, alt annet fungerte. viste seg at sikringen ikke satt ordentlig i, men kan jo hende den har gått da det ihvertfall på min bil var egen sikring til instrumentene.
andybooy Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Skrevet Januar 22, 2009 er ingen egen sikring til speedomoeter. men fikk løst det. dæjla det jeg makta i dashbordet og da begynte det og lyse igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå