Gå til innhold

E30V8 compressor SSP Drift/ E46 M3 GTR drift, Sjekk bilder=)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 299
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Begynte å leike litt med tanken på en slik v8er i min og, men blei litt skeptisk når jeg fikk sett i motorrommet i kr.sand for ett par uker sia... Der var det jo ikke plass til ett kløyva fluefittehår engang!!

Så ut som eksosen lå imot karosseriet på begge sider, blir det ikke nokså mye motordur i karosseriet da??

Men så jo bare syyykt artig ut å kjøre, og du sparte ikke på satsinga :applause:

hehe, den er ikke inntil rammevangene, det er noen mm plass der=) motoren står skrudd stumt så den ikke flytter seg noe.. turte ikke og ha den løs rundt oppi der.. hehe..

det funker kjempe fint med den motorpakka der i en e30.. bare og gi på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å leike litt med tanken på en slik v8er i min og, men blei litt skeptisk når jeg fikk sett i motorrommet i kr.sand for ett par uker sia... Der var det jo ikke plass til ett kløyva fluefittehår engang!!

Så ut som eksosen lå imot karosseriet på begge sider, blir det ikke nokså mye motordur i karosseriet da??

Men så jo bare syyykt artig ut å kjøre, og du sparte ikke på satsinga :applause:

hehe, den er ikke inntil rammevangene, det er noen mm plass der=) motoren står skrudd stumt så den ikke flytter seg noe.. turte ikke og ha den løs rundt oppi der.. hehe..

det funker kjempe fint med den motorpakka der i en e30.. bare og gi på..

har du virkelig plass mellom altså... på M60'n ligger de 2mm for nærme om du skjønner... men veit også at det er flere forskjellige grenrør til den da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

da begynner litt planlegging for neste sesong..

-holder på med nye forskjermer og hjulhus.

-mere sving.

-pedal boks.

-lakk og rep av bakskjermer og bakfanger.

-sjekke drivaksler og knuter.

-bytte oljer og filter.

håper å få litt mere stuk på bilen med litt breiere forskjermer..

Evo2 leppe til e30 m3 ønskes kjøpt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...