Gå til innhold

E30V8 compressor SSP Drift/ E46 M3 GTR drift, Sjekk bilder=)


 Share

Anbefalte innlegg

gromt prosjekt... men åssen har du gjort det med bremser... driver å putter oppi vriåtter i e30'n min jeg å...

blir vanlig hoved pumpe som er flyttet litt, uten bremsekraftforsterker.. håper det blit litt effekt igjen 8)

har store k-sport bemser forran og e46 m3 bremser bak med 520 e39 forr.alu kallipere

hvis ikke det funker så må vi finne på noe annet sprell..

hva planlegger du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 299
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

gromt prosjekt... men åssen har du gjort det med bremser... driver å putter oppi vriåtter i e30'n min jeg å...

blir vanlig hoved pumpe som er flyttet litt, uten bremsekraftforsterker.. håper det blit litt effekt igjen 8)

har store k-sport bemser forran og e46 m3 bremser bak med 520 e39 forr.alu kallipere

hvis ikke det funker så må vi finne på noe annet sprell..

hva planlegger du da?

ahh, jeg tenkte å bruke bare pumpa mi jeg å, men jeg har planer om å bygge den på andre siden, "i batterikassa", siden batteriet skal baki... og lage parallell-stag over...

eller hyd. fra e28 m30 motor...

skal ha m60b40 med chip og rak rør, og se åssen det funker...

drømmen er e30 m3 chassis med s62'n oppi =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh, jeg tenkte å bruke bare pumpa mi jeg å, men jeg har planer om å bygge den på andre siden, "i batterikassa", siden batteriet skal baki... og lage parallell-stag over...

eller hyd. fra e28 m30 motor...

skal ha m60b40 med chip og rak rør, og se åssen det funker...

drømmen er e30 m3 chassis med s62'n oppi =D

oki..

synes det er så stygt med den e28 pakka oppi der, så jeg tror jeg kommer til å kjøpe pedal boks vis ikke dette funker..

blei enhelt vanvittig lyd i bilen min i hvertfall, med litt grov eksos.

høres ut som en nascar bil egentlig.. hehe :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh, jeg tenkte å bruke bare pumpa mi jeg å, men jeg har planer om å bygge den på andre siden, "i batterikassa", siden batteriet skal baki... og lage parallell-stag over...

eller hyd. fra e28 m30 motor...

skal ha m60b40 med chip og rak rør, og se åssen det funker...

drømmen er e30 m3 chassis med s62'n oppi =D

oki..

synes det er så stygt med den e28 pakka oppi der, så jeg tror jeg kommer til å kjøpe pedal boks vis ikke dette funker..

blei enhelt vanvittig lyd i bilen min i hvertfall, med litt grov eksos.

høres ut som en nascar bil egentlig.. hehe :twisted:

ja, det ser ikke ut :P pedalboks har jeg hatt tanken på å... skal sjekke ut om dette orginale funker bra nok først...

hadde e39 540 før, som jeg lagde custom-3" på... det ble rått det å. så forestiller meg åssen din er.. nesten jeg må ta meg en tur å se omtrent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motor og gir er på plass, så tenkte å spørre om du har svinghjul og evt clutch liggende... finner ikke svinghjul noen steder, ikke i andre land en gang.. leter kanskje på feil sted, men gidder ikke å kjøpe nytt heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...