Omre Service Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 jeg går og får mer og mer lyst til å putte V8 inn i E30 hvis jeg skal gjøre et nytt e30 prosjekt. En original s62 måtte jo ha vært noe det og det ikke noe å vente på.. men du får fort lyst på kompressor tenker jeg=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 Begynte å leike litt med tanken på en slik v8er i min og, men blei litt skeptisk når jeg fikk sett i motorrommet i kr.sand for ett par uker sia... Der var det jo ikke plass til ett kløyva fluefittehår engang!!Så ut som eksosen lå imot karosseriet på begge sider, blir det ikke nokså mye motordur i karosseriet da?? Men så jo bare syyykt artig ut å kjøre, og du sparte ikke på satsinga hehe, den er ikke inntil rammevangene, det er noen mm plass der=) motoren står skrudd stumt så den ikke flytter seg noe.. turte ikke og ha den løs rundt oppi der.. hehe.. det funker kjempe fint med den motorpakka der i en e30.. bare og gi på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 Rått Dere skulle vært på Flittig og kjørt drifttrening i helga ja skulle det men hadde ikke dekker til det.. er klar for å kjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Begynte å leike litt med tanken på en slik v8er i min og, men blei litt skeptisk når jeg fikk sett i motorrommet i kr.sand for ett par uker sia... Der var det jo ikke plass til ett kløyva fluefittehår engang!!Så ut som eksosen lå imot karosseriet på begge sider, blir det ikke nokså mye motordur i karosseriet da?? Men så jo bare syyykt artig ut å kjøre, og du sparte ikke på satsinga hehe, den er ikke inntil rammevangene, det er noen mm plass der=) motoren står skrudd stumt så den ikke flytter seg noe.. turte ikke og ha den løs rundt oppi der.. hehe.. det funker kjempe fint med den motorpakka der i en e30.. bare og gi på.. har du virkelig plass mellom altså... på M60'n ligger de 2mm for nærme om du skjønner... men veit også at det er flere forskjellige grenrør til den da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Ser sinnsjukt fett ut!! Gledar meg til eg skal prøve meg på slikt og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 har du virkelig plass mellom altså... på M60'n ligger de 2mm for nærme om du skjønner... men veit også at det er flere forskjellige grenrør til den da... Har laget grensrør selv, så er nok derfor måtte det, for de orginale er jo helt latterilige!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 Takker for en kjempe sesong!! dette har vært vanvittig gøy, minimalt med skruing og masse kjøring. akkurat sånn det skal være! vi kommer tilbake neste år med litt oppgraderinger og nye dekk =D Spesielt takk til: Power Drift, Gatebil, SS Performance og Kjær Motorsport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 bra innsats! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 da begynner litt planlegging for neste sesong.. -holder på med nye forskjermer og hjulhus. -mere sving. -pedal boks. -lakk og rep av bakskjermer og bakfanger. -sjekke drivaksler og knuter. -bytte oljer og filter. håper å få litt mere stuk på bilen med litt breiere forskjermer.. Evo2 leppe til e30 m3 ønskes kjøpt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 hadde vært fint med noen ideer til ting som kan gjøres med bilen også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 venter fortsatt på litt bilder og info på "m3'n" synes den ser grom ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå