sveinis Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Ja, da er det tid for å selge E36'en. Jeg digger bilen, men den må byttes ut til fordel for noe større. 185.000 km, 1996 modell, fullt servicehefte fram til nå. Annonsen ligger på finn: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link Bilen er hel og fin, veldig ok bil, men har litt rust nede på dører og på bakluka (standard...), og skal egentlig ha inspectionII nå. Den går for 40.000,- nå, ferdig pruta, så slipper jeg å styre med service og slikt. Har ingen mistanke om at noe er galt med den, den går utrolig fint og er veldig fin å kjøre. M43 motor om noen skulle lure på det. -Svein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 Bilen er forresten EU-godkjent til mars 2010. Gikk rett igjennom EU-kontroll hos BT i 2008, fikk bare en merknad for manglende varseltrekant. Kontrolløren ble litt stille og rød i trynet når jeg viste ham luka hvor den var plassert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg