BIGZ Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Får ikke fjernet feil indikering , Høyre baklys. alle lamper lyser. har prøvd å bytte til nye 15 w. . fikk ikke hjelp på verksted, ved hjelp av diagnose utstyr. Hva kan jeg gjøre??
stroker Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Koble fra batteri i 30 min for å resette kjørecomputer og slette feilmeldinger
BIGZ Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 Var det BMW-verksted du oppsøkte da? Det var nå en som hadde samme type bil ja
BIGZ Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 Koble fra batteri i 30 min for å resette kjørecomputer og slette feilmeldinger Har prøvd
CHS Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Hadde samme problem på min, og da var det det ene bremeselyset (det som ligger midt i bakruta) som var røket. Men dette har du kanskje sjekket?
tomasb Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Hadde samme problem på min, og da var det det ene bremeselyset (det som ligger midt i bakruta) som var røket. Men dette har du kanskje sjekket? Her er nok den største synderen når folk ikkje får vekk feilmeldingen. Er veldig lett å glemme å sjekke det. Snakker ut av erfaring
BIGZ Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 Hadde samme problem på min, og da var det det ene bremeselyset (det som ligger midt i bakruta) som var røket. Men dette har du kanskje sjekket? Her er nok den største synderen når folk ikkje får vekk feilmeldingen. Er veldig lett å glemme å sjekke det. Snakker ut av erfaring [/quot Har ikke lys dær
todleif Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Sjekket skiltlys? Har rett effekt (wattstyrke) på alle pærene?
BIGZ Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 Sjekket skiltlys? Har rett effekt (wattstyrke) på alle pærene?[/quote] nei,skal se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå