Steffen89 Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Kompis av meg som har en 318i er her nå, den blir ikke varm under kjøring, men da den står tille blir den varm.. så jeg har oppe termostaten nå, rimelig trangt ved den nedeste skruen.. Men spørsmålet er da, siden jeg jeg akkurat har kokt opp termostaten(88Graders) og den åpner og lukker, veeeeeeldig tregt, er dette normalt? Har kun vært borti dette med marinemotor, som åpner og lukker raskere ved lavere tempratur.. Noe annet påfunn? Har satt det isammen igjen, men skal bytte den i morgen hadde jeg tenkt, skal jeg ta bilder og lage DIY av dette? takk for svar:D SteffeN
Steffen89 Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 Må gjøre det etter at jeg har satt det isammen igjen ja, men hadde den ikke vært luftet skulle den vel gått kjempe varm....?
525i1991 Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 kjøp ny termostat for sikkerhetsskyld, koster vel ikke mer enn 140 kr. de kan du kjøpe trygt hos biltema da de bruker samme produsent som mekonomen etc såvidt jeg veit
Steffen89 Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 satte det isammen igjen jeg, men vet ikke om det er normalt at det skal være en 88 graders termostat som skal sitte der, mulig det er en brukt bil ifra tyskland eller noe, selv om det høres sykt ut å ta inn en 318i:P
Steffen89 Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Skrevet Januar 22, 2009 Satt inn en 92grader nå, ble bra varme og nåla står rett opp og ned...
Hauso Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 laget du en DIY på denne? har tenkt meg å bytte termostat selv om ikke alt for lenge, så hadde vært kjekt:) men er sikkert flere rundt om på forumet som har laget:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå