M30Punk Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Skal ha wastespark på m30 turbo,er det denne jeg må ha? Pluss coiler self. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Ac ... 240%3A1318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Den er beregnet for fordeler, du trenger en MSD DIS4 boks og 3stk twintower coiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 Den er beregnet for fordeler, du trenger en MSD DIS4 boks og 3stk twintower coiler. Ok,får lete etter det.. takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 Fant en msd dis4 på ebay,men fant ikke twintower coiler,veit du andre plasser jeg finner de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 De har msd dobbelcoiler på summitracing.com Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 De har msd dobbelcoiler på summitracing.comMvh Tre av disse coilene? http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 Bump Tre av de over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Helt riktig. Men jeg mener at du må kjøpe koblinger til coilene utenom. men det har de også der. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 Helt riktig. Men jeg mener at du må kjøpe koblinger til coilene utenom. men det har de også der. Kan du finne de koblingene å linke den opp her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Finner de ikke på summit sine sider, hvis du ta kontakt med de så får du svar om de følger med eller ikke. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 hva brukes slikt til ?: ) GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Hei. Jeg har den msd tenningen. Og bruker fordeler.... Funker fint. Kjøpte mitt hos vs motor. Kostet ikke mer enn på e bay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå