Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
sjekka litt isted og da var slangen fra luftfilter inn til den boksen oppå motoren helt løst..fikk strammet denne men ble ingen bedring..

for ordensskyld ble rotor og fordelerlokk,alle plugger og pluggkabler byttet høsten 07 og bilen har kjørt ca 5tusen km etter dette...

Bilen min hosta å hikka 100 meter etter fordeler/rotor bytte, Jeg tok riktig nok motorvask etter att jeg bytta delene.

Men ett salig temperaturskifte kan ha samme effekten.(kondens) ilag med litt dritt i fordelerlokket kan dette lage litt skøy!

Skrevet

njaaaah...er igrunn sant...blitt mye bykjøring og lite hardkjøring i det siste..mista lappen ifjor og blitt lite med heavydriving..hmm..men sant..kjørte den heftig igår og den gikk rent..men idag så hosta den litt igjen..rart..skjer alltid etter at jeg fyller bensin på statoil...

Skrevet

oppdaget noe merkverdig her om dagen..siste 10dagene har ikke bilen hostet noe i det hele tatt..men når jeg fylte bensin på statoil igår kveld så ble den helt mongo..men siste to ukene har jeg kun fylt på shell og bilen har ikke hostet eller hatt rykninger...og når jeg tenker meg om.. hver gang jeg fyller på statoil så klikker bilen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...