SanMiguel Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Ønsker å kjøpe 17-18" felger og med dekk eller bare dekk hvis noen har det liggende. Bruksområde blir bare når jeg skal flytte en bil osv. Sånne felger som det ikke er no farlig med. Av og til må jeg kjøre på grusveier, og da blir "pen-felga" ødelagt. Så hvis noen har no liggende så skrik ut. Trenger ikke være 4 like en gang:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 Hvis noen har no som ligger og slenger så kjøper jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tim Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Bør de se litt kule ut? Kan være jeg har noen.. Men de er litt kule og vil ha litt grunker for dem, så om du skal ha skrapfelger er det ikke det jeg selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teamdritings Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 har ett sett 18" felger til salgs.sitter på en e36 er å treffe på 97748454 for mere info. hvordan får en ut bilde her a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 Bør de se litt kule ut? Kan være jeg har noen.. Men de er litt kule og vil ha litt grunker for dem, så om du skal ha skrapfelger er det ikke det jeg selger. Utseende på de er ett fett egentlig. men må gå over m3 bremser. da er vel 17" det minste. kan du ikke legge ut bilde av de her eller gi meg navna på de evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 har ett sett 18" felger til salgs.sitter på en e36er å treffe på 97748454 for mere info. hvordan får en ut bilde her a? Skal være ganske enkelt å legge ut bilder her.. hvilke felger er det du har? kan du ikke ringe meg på 40245762 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teamdritings Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 har ett sett 18" felger til salgs.sitter på en e36er å treffe på 97748454 for mere info. hvordan får en ut bilde her a? Skal være ganske enkelt å legge ut bilder her.. hvilke felger er det du har? kan du ikke ringe meg på 40245762 sitter 225/40 dekk på felga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå