kaihore Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Tenkte jeg skulle lufte intressen for bilen min å se hva folk kunne vere villige til å betale:) bilen er en 88modell 535, som er gokjendt ombygd fra 520 av gs bildeler. er usikker på km stand, eneste jeg har fått fortalt er at motoren hadde gått 190 000 da den ble ombygd for noen år siden (maks 5?). bilen er sort, å er kosmetisk ganske bra, bare noe småtjafs på frammskjermene, men det er enkelt å fikse;) det er m merker på setene, men setene er noe slitt. følger med 15" eikefelger med kant, samt stålfelger (begge med vinterdekk). Bilens varmeapparat har lekkasje i copèen, men tror jeg skal få fikset dette før salg. bilder kommer senere idag. Prisantydning -årsavgift og godkjenning samt omreg: over 15 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Bilder?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 Bilder?? solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg