Gå til innhold

Hvordan få ut vann/olje ifra m20b25?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du kan prøve å helle på diesel og la det stå ei stund, og så gjenta til det blir tomt :)

Hvor mye da? Starte motoren å la det piske rundt noen sek?

Skrevet
Du kan prøve å helle på diesel og la det stå ei stund, og så gjenta til det blir tomt :)

Hvor mye da? Starte motoren å la det piske rundt noen sek?

vill fraråde deg å starte uten smøring!!

Skrevet

Da har jeg fått av toppen,som dere ser var det nok med hvit guffe under der...

3rdxtdybjnlhfzd3u62c.jpg

Tørka toppen godt men fant ingen synlige sprekker,men er sikkert skev

Skrevet
å fytti grisn det såg jævlig ut :)

Hehe,ja fikk litt leia når jeg så det :shock: ...vurderer å skaffe en anna komplett m20b25. Sikkert rådebank i den å...

Skrevet

Hehe,ja fikk litt leia når jeg så det :shock: ...vurderer å skaffe en anna komplett m20b25. Sikkert rådebank i den å...

neida.. det der fikkser du fort :wink:

Skrevet

Cola løsner opp ting godt... eller må du pelle ifra hverandre.. Kendall olje renser opp bra btw..

Svarer på brevet du hadde sendt meg her jeg.. Mulig han kan ta det, men har sinnsykt mye å gjøre nå, så tror du burde høre med noen andre.. Jeg skal ha hele båt interiøret mitt og greier fikset også først.. selv om det ser ut som kan ta sin tid om dagen...

Skrevet
Cola løsner opp ting godt... eller må du pelle ifra hverandre.. Kendall olje renser opp bra btw..

Svarer på brevet du hadde sendt meg her jeg.. Mulig han kan ta det, men har sinnsykt mye å gjøre nå, så tror du burde høre med noen andre.. Jeg skal ha hele båt interiøret mitt og greier fikset også først.. selv om det ser ut som kan ta sin tid om dagen...

Ok,får se etterhvert åssen jeg gjør det med setene..

Skrevet

neida.. det der fikkser du fort :wink:

Er jo ikke akkurat umulig det er rådebank,har visst stått en stund med gørra i motorn,trur ikke jeg gidder å dalle mer med denne motorn nå,skulle hatt denne på veien så fort som mulig så tror jeg ser etter en anna motor å heller pusler litt med denne nå å da...Er heller ikke 100% sikker på hvor lenge forrige eier har kjørt med den sånn..

Skrevet

Ok,får se etterhvert åssen jeg gjør det med setene..

Jupps.. Er ikke så mange dyktige, så blir noe ventetid da, ennå han jobber 16-18 timer i døgnet for tiden pluss helger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...