Sjømann Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Hei ! Lurer på om noen har prøvekjørt overnevnte"BMW" og i så fall hva er erfaringene med bilen ??? Ser jo ut som noen artige biler da om ikke alt for praktiske kanskje ! Kan foresten nevne at det er store forandringer i Norge på forhandler siden når det gjelder Mini. Kun 5 BMW forhandlere skal føre Mini og de skal selges i adskilte lokaler fra BMW, minimum med dør imellom lokalitetene. Det stilles også nye krav til hvordan lokalene skal utformes da med tanke på farger på vegger og gulv. Er hvist også forandringer på gang når det kommer til salg/forhandlerkrav vedr.BMW
Hakon Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Hei. Du har både den gammle (BMW) Mini og den nye. Jeg har testet diverse gammle og nye, og jeg syns utvilsomt den gammle Mini Cooper S er 'the one to have' En facelift 2005 Cooper S er en veldig fin bil som faktisk ikke er så upraktisk som man skulle tro. Du kan slå ned setene og da får man godt med plass om man bare er 2 stykker. Har for øvrig flere ganger kjørt tur retur kragerø med 3 personer i en Cooper, og det gikk helt fint (så lenge baksetepassasjer ikke sitter bak sjåfør) For øvrig er den gammle 1,6 liters motoren man finner i Mini R50 (2001-2006) en kanskje kjip motor med lite respons. Den nye motoren er imidlertid veldig fin og forskjellen er ganske stor.
Hyggmaister Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Hadde Mini Cooper S med 1.6 liter kompressordrevet bensinmotor under kjørelæring og oppkjøring, og dette kan jeg bekrefte at er en kjekk bil! Utviklet vel 175 hester, men den ene bilen i stallen var chippet, og skulle faktisk utvikle over 200 hk. Kan bekrefte at de gikk meget godt
Gunnar Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Kun 5 BMW forhandlere skal føre Mini og de skal selges i adskilte lokaler fra BMW, minimum med dør imellom lokalitetene.Det stilles også nye krav til hvordan lokalene skal utformes da med tanke på farger på vegger og gulv. Er hvist også forandringer på gang når det kommer til salg/forhandlerkrav vedr.BMW Det er kun noen få forhandlere for MINI i dag også. Kun storbyforhandlerne fikk agenturet på de helt fra starten av, så det har aldri vært mange. Har hørt rykter om at noe skjer med BMW også ja, tror jammen jeg lager en egen tråd om det jeg.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=103249
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå