coupenilsi Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Selger noen originale frontlykter til e36, stått på coupe 450,- eller bytte i noe annet . . som f.eks, øyelokk, sorte nyrer, bakrutesenker, dtm stuss osv osv ;p Dårlige bilder men, bedre enn ingenting
Spiff Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 er det linse i nær lyset? ser sånn ut på det ene bildet, men bildene var litt uskarpe, så er ikke så lett og se men om det er linse så kjøper jeg de
coupenilsi Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Skrevet Januar 22, 2009 trur ikke det . . du tenker på den "kula" som er på endel ? ;p hehe. . eller tar jeg veldig feil ? har ikke greie på det ;p hehe
Spiff Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 ja, det er en kule midt i da på nærlyset, synd at det ikke var det da
coupenilsi Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Skrevet Januar 22, 2009 var det jeg trudde hehe . . Ja, var det, regner med at det kanskje hadde vært endel lettere å selge di da ;p hehe
coupenilsi Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Skrevet Januar 23, 2009 kan ikke være SÅ gæren pris vel ? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå