BMW_Larsen Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 da har jeg gjort litt til..noen nippler på innsug så kryssa blei fjærna og noen nye vannslanger da de var gamle..og noen slanger her og der.. litt sveising på eksos nå så blir det mapp..GLER meg:) img]http://images.bimmers.no/files/6kptodu5uqsit42uetxv.jpg
BMW_Larsen Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Må komme deg på treff i treffhallen nå da ååå?? kati d e da??
Frode_E30 Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Tror jeg gleder meg like mye til du skal benke som det du gjør selv Husk å få benkepapirene på fil også slik at du får lagt dem ut her
Frode_E30 Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Btw, fant du ut hvilken trim var det på eksosimpelleren din?
325ti Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 er spent på hvilke tall du drar nå petter. mang en våke kveld med litt anger på dette salget. men men. får bite det i meg;P stå på og lykke til på mappinga pg bremsinga;)
JonasD Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Må komme deg på treff i treffhallen nå da ååå?? kati d e da?? 25-26 April, Moldestuket..
BMW_Larsen Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 hehe..tanken var vell 500 på hjula men da må jeg jo ha opp mot 600 på motor og da maxer jeg ut turbo så roet meg litt ned og ble enig med es at vi sku gå for 500 på maskinen.. regner igrunn med at d skal holde.. moldestuket har vell utstilling? engner seg meste for bane denne trur jeg..hehe.. lurer på om jeg ikke må rote meg på acr til sommern:)
Frode_E30 Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 hehe..tanken var vell 500 på hjula men da må jeg jo ha opp mot 600 på motor og da maxer jeg ut turbo så roet meg litt ned og ble enig med es at vi sku gå for 500 på maskinen.. regner igrunn med at d skal holde..moldestuket har vell utstilling? engner seg meste for bane denne trur jeg..hehe.. lurer på om jeg ikke må rote meg på acr til sommern:) Er det dynapack du skal benke på? Isåfall blir det regnet 10% tap på drivverk siden du kobler rett på nav. Ingen problem å maxe den ut i benken, husk du får mer ladetrykk når du kjører på vei enn i benken.
Gjest Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Får du mere ladetrykk på veien enn i benken er det noe galt.
Frode_E30 Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Får du mere ladetrykk på veien enn i benken er det noe galt. Det er faktisk helt vanlig....
BMW_Larsen Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 mener det er rulle der oppe.. så den kan bremse og lage flere kurver så den har mapp till all slags kjøring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå